Категорійно-понятійний апарат дослідження проблеми особистісно орієнтованого навчання

Яценко, С. Л. (2006) Категорійно-понятійний апарат дослідження проблеми особистісно орієнтованого навчання. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (30). pp. 54-57.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (126kB) | Preview

Abstract

Стаття присвячена уточненню та поглибленню понять особистісної орієнтації навчання, визначенню сутності, мети, основних характеристик та функцій педагогічно спрямованого процесу, суб’єкт-суб’єктної взаємодії вчителя та учня в процесі становлення соціально компетентної особистості. Проаналізовано наукові підходи до окреслення категорії "особистісна орієнтація навчання" та сформульовано авторське визначення поняття особистісно орієнтованого навчання.

Item Type: Article
Subjects: L Education > L Education (General)
Depositing User: В.В. Васильчук
Date Deposited: 28 Oct 2008 10:58
Last Modified: 14 Aug 2015 15:17
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1325

Actions (login required)

View Item View Item