Педагогічні домінанти розвитку особистісного потенціалу молодшого школяра

Максимова О. О. (2014) Педагогічні домінанти розвитку особистісного потенціалу молодшого школяра. Нові технології навчання: наук.-пед. зб. (81). С. 49–52.

[img]
Preview
Текст
Download (304kB) | Preview

Анотація

У статті аналізується поняття «особистісний потенціал молодшого школяра», подається опис характерних для даного вікового періоду змін у психічній, інтелектуальній, комунікативній сферах. Розглядаються педагогічні умови оптимального розкриття потенцій дитини.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти
Користувач: Користувачі 4431 не знайдено.
Дата подачі: 24 Жовт 2014 13:27
Оновлення: 15 Серп 2015 09:16
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/13324

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу