Максимова О. О. (2014) Педагогічні домінанти розвитку особистісного потенціалу молодшого школяра. Нові технології навчання: наук.-пед. зб. (81). С. 49–52.
|
Текст
Download (304kB) | Preview |
Анотація
У статті аналізується поняття «особистісний потенціал молодшого школяра», подається опис характерних для даного вікового періоду змін у психічній, інтелектуальній, комунікативній сферах. Розглядаються педагогічні умови оптимального розкриття потенцій дитини.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти |
Користувач: | Користувачі 4431 не знайдено. |
Дата подачі: | 24 Жовт 2014 13:27 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 09:16 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/13324 |
Actions (login required)
![]() |
Оглянути опис ресурсу |