Максимова, О. О. (2014) Педагогічні домінанти розвитку особистісного потенціалу молодшого школяра. Нові технології навчання: наук.-пед. зб. (81). с. 49-52.
|
Text
Download (304kB) | Перегляд |
Опис
У статті аналізується поняття «особистісний потенціал молодшого школяра», подається опис характерних для даного вікового періоду змін у психічній, інтелектуальній, комунікативній сферах. Розглядаються педагогічні умови оптимального розкриття потенцій дитини.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта |
Підрозділи: | Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти |
Користувач, що депонує: | лаборант Анна Єфімова |
Дата внесення: | 24 Жов 2014 13:27 |
Останні зміни: | 15 Серп 2015 09:16 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/13324 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |