Луценко В. В. (2006) Критерії та рівні сформованості творчої активності майбутніх учителів музики. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (30). С. 62–64. ISSN 2076-6173
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (112kB) | Preview |
Анотація
У статті подано основні результати експериментального дослідження стану сформованості творчої активності майбутнього вчителя музики.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра мистецької освіти |
Користувач: | В.В. Васильчук |
Дата подачі: | 28 Жовт 2008 11:08 |
Оновлення: | 18 Лют 2016 09:31 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1334 |
Actions (login required)
![]() |
Оглянути опис ресурсу |