Формування інформаційно-аналітичних умінь майбутніх вчителів у процесі фахової підготовки: стан проблеми

Карпенко, Є. М. (2006) Формування інформаційно-аналітичних умінь майбутніх вчителів у процесі фахової підготовки: стан проблеми. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (29). с. 89-91.

[img]
Перегляд
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (112kB) | Перегляд

Опис

У статті аналізується стан проблеми формування інформаційно-аналітичних умінь майбутніх вчителів у процесі фахової підготовки. Розглянуто основні характеристики іформаційно-аналітичних вмінь, деякі труднощі їх формування. Спираючись на аналіз наукової літератури та власні спостереження, окреслено шляхи формування інформаційно-аналітичних умінь майбутніх вчителів у процесі фахової підготовки.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Підрозділи: Інститут іноземної філології > Кафедра германської філології та зарубіжної літератури
Користувач, що депонує: О.О. Казмірчук
Дата внесення: 28 Жов 2008 11:07
Останні зміни: 14 Серп 2015 15:22
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1335

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу