Формування інформаційно-аналітичних умінь майбутніх вчителів у процесі фахової підготовки: стан проблеми

Карпенко, Є. М. (2006) Формування інформаційно-аналітичних умінь майбутніх вчителів у процесі фахової підготовки: стан проблеми. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (29). pp. 89-91.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (112kB) | Preview

Abstract

У статті аналізується стан проблеми формування інформаційно-аналітичних умінь майбутніх вчителів у процесі фахової підготовки. Розглянуто основні характеристики іформаційно-аналітичних вмінь, деякі труднощі їх формування. Спираючись на аналіз наукової літератури та власні спостереження, окреслено шляхи формування інформаційно-аналітичних умінь майбутніх вчителів у процесі фахової підготовки.

Item Type: Article
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education > LB2300 Higher Education
Divisions: Educational and Research Institute of Foreign Philology > Department of Germanic Philology and Foreign Literature
Depositing User: О.О. Казмірчук
Date Deposited: 28 Oct 2008 11:07
Last Modified: 14 Aug 2015 15:22
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1335

Actions (login required)

View Item View Item