Роль диференційованого підходу при вивченні математики в початкових класах

Бумар Т. І., Клименюк Ю. М. (2012) Роль диференційованого підходу при вивченні математики в початкових класах. Інноваційний досвід педагогів дошкільної та початкової освіти Житомирщини: збірник науково-методичних праць / за заг. ред. В.Є. Литньова, Н.Є. Колесник. С. 224–227.

[img]
Preview
Текст
Download (122kB) | Preview
Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти
Користувач: Олександр Сергійович Яценко
Дата подачі: 29 Жовт 2014 22:19
Оновлення: 15 Серп 2015 09:25
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/13426

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу