Бумар, Т. І., Клименюк, Ю. М. (2012) Роль диференційованого підходу при вивченні математики в початкових класах. Інноваційний досвід педагогів дошкільної та початкової освіти Житомирщини: збірник науково-методичних праць / за заг. ред. В.Є. Литньова, Н.Є. Колесник. pp. 224-227.
|
Text
Download (122kB) | Preview |
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Education > LB Theory and practice of education > LB2300 Higher Education |
Divisions: | Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of theory and methods of preschool and inclusive education |
Depositing User: | Олександр Сергійович Яценко |
Date Deposited: | 29 Oct 2014 22:19 |
Last Modified: | 15 Aug 2015 09:25 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/13426 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |