Роль диференційованого підходу при вивченні математики в початкових класах

Бумар, Т. І., Клименюк, Ю. М. (2012) Роль диференційованого підходу при вивченні математики в початкових класах. Інноваційний досвід педагогів дошкільної та початкової освіти Житомирщини: збірник науково-методичних праць / за заг. ред. В.Є. Литньова, Н.Є. Колесник. с. 224-227.

[img]
Перегляд
Text
Download (122kB) | Перегляд
Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Підрозділи: Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти
Користувач, що депонує: Олександр Сергійович Яценко
Дата внесення: 29 Жов 2014 22:19
Останні зміни: 15 Серп 2015 09:25
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/13426

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу