Роль диференційованого підходу при вивченні математики в початкових класах

Бумар, Т. І., Клименюк, Ю. М. (2012) Роль диференційованого підходу при вивченні математики в початкових класах. Інноваційний досвід педагогів дошкільної та початкової освіти Житомирщини: збірник науково-методичних праць / за заг. ред. В.Є. Литньова, Н.Є. Колесник. pp. 224-227.

[img]
Preview
Text
Download (122kB) | Preview
Item Type: Article
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education > LB2300 Higher Education
Divisions: Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of theory and methods of preschool and inclusive education
Depositing User: Олександр Сергійович Яценко
Date Deposited: 29 Oct 2014 22:19
Last Modified: 15 Aug 2015 09:25
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/13426

Actions (login required)

View Item View Item