Кулаковська (Дем'янчук) О. Г.
(2014)
Психосемантичне дослідження поняття «дитина-інвалід» у студентів ВНЗ.
Наука і освіта. Науково-практичний журнал Південного наукового центру НАПН України (5(122)).
С. 30–35.
ISSN 2311-8466
Анотація
В статті представлені результати психосемантичного дослідження поняття «дитина-інвалід» у студентів вищих навчальних закладів. У теоретичному аналізі розглядаються актуальні проблеми підготовки фахівців до роботи в умовах інклюзивної освіти. Показана залежність позитивно спрямованих та оптимістичних асоціацій від досвіду волонтерської роботи студентів з дітьми-інвалідами. Виявлено та описано гендерні відмінності при сприйманні поняття «дитина-інвалід».
Actions (login required)
 |
Оглянути опис ресурсу |