Психосемантичне дослідження поняття «дитина-інвалід» у студентів ВНЗ

Кулаковська (Дем'янчук), О. Г. (2014) Психосемантичне дослідження поняття «дитина-інвалід» у студентів ВНЗ. Наука і освіта. Науково-практичний журнал Південного наукового центру НАПН України (5(122)). pp. 30-35. ISSN 2311-8466

[img]
Preview
Text
Download (513kB) | Preview

Abstract

В статті представлені результати психосемантичного дослідження поняття «дитина-інвалід» у студентів вищих навчальних закладів. У теоретичному аналізі розглядаються актуальні проблеми підготовки фахівців до роботи в умовах інклюзивної освіти. Показана залежність позитивно спрямованих та оптимістичних асоціацій від досвіду волонтерської роботи студентів з дітьми-інвалідами. Виявлено та описано гендерні відмінності при сприйманні поняття «дитина-інвалід».

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: психосемантичне дослідження, асоціативний експеримент, дитина-інвалід, інклюзивне навчання, волонтерська діяльність
Subjects: B Philosophy. Psychology. Religion > BF Psychology
Divisions: Faculty of Socio-Psychological > Department of Social and Practical Psychology
Depositing User: Олександр Сергійович Яценко
Date Deposited: 02 Nov 2014 21:29
Last Modified: 05 Oct 2016 09:06
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/13536

Actions (login required)

View Item View Item