Козубай В. І. (2005) Вплив чинників стихійності та мотивації на процес навчання іноземній мові. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (22). С. 18–19.
Preview
05kvinim.pdf
Завантажити (99kB) | Preview
Анотація
Предметом статті є аналіз двох видів навчання іноземної мови: стихійного та цілеспрямованого, мотиваційного. Розглядаються теорії, пов’язані з пізнавальною діяльністю індивіда. Автор доводить, що у вмотивованому форматі навчання іноземної мови присутні й елементи стихійності. Ключові поняття: біхевіоризм, індивід, перцептивні, мнемічні, рецептивні дії, вмотивований формат, перспективна мотивація.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика |
Користувач: | Н.М. Цмех |
Дата подачі: | 08 Груд 2008 13:35 |
Оновлення: | 14 Серп 2015 14:54 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/136 |