Застосування кейс-методу на заняттях з іноземної мови за професійним спрямуванням у процесі навчання студентів технічних спеціальностей у ВТНЗ

Озарко, О. О. and Сахневич, І. А. (2014) Застосування кейс-методу на заняттях з іноземної мови за професійним спрямуванням у процесі навчання студентів технічних спеціальностей у ВТНЗ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. pp. 83-87. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Text
Download (202kB) | Preview

Abstract

У статті розглянуто теоретичні концепції використання кейс-методу як однієї із інтерактивних методик навчання на практичних заняттях з іноземної мови за професійним спрямуванням у процесі підготовки студентів – майбутніх фахівців технічних спеціальностей у ВТНЗ України, а саме: визначено умови застосування інтерактивних методів навчання у професійній підготовці студентів ВТНЗ, обґрунтовано основні дидактичні умови та функції кейс-методу залежно від особливостей професійної підготовки студентів ВТНЗ. Також уточнено деякі елементи кейсу залежно від напряму професійної підготовки, з’ясовано основний алгоритм процесу створення кейсу для студентів ВТНЗ.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: інтерактивні методи навчання, кейс-метод, професійне спрямування, мовна компетенція, технічні ВТНЗ.
Subjects: L Education > L Education (General)
Depositing User: Руслана Іщук
Date Deposited: 05 Nov 2014 09:57
Last Modified: 15 Aug 2015 09:42
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/13632

Actions (login required)

View Item View Item