Моделювання процесу впровадження організаційно-педагогічних умов реалізації ціннісних засад діяльності інноваційних навчальних закладів

Левківська, К. В. (2014) Моделювання процесу впровадження організаційно-педагогічних умов реалізації ціннісних засад діяльності інноваційних навчальних закладів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (75). pp. 158-164. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Text
Download (215kB) | Preview

Abstract

У статті представлено результати моделювання процесу впровадження організаційно-педагогічних умов реалізації ціннісних засад діяльності інноваційних навчальних закладів шляхом розкриття змісту й взаємодії системи компонентів – організаційного, цільового, змістового, методичного та результативного. У статті розглянуто зміст і методи реалізації кожного компоненту: організаційного, що відображає сукупність організаційно-педагогічних умов; цільового, який інтегрує цілі та завдання змодельованої педагогічної діяльності; змістового, що розкриває зміст системи освітніх цінностей; методичного, який характеризує форми, методи й засоби реалізації цінностей; результативного, що модерує очікувані результати впровадження моделі.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: моделювання, модель, організаційно-педагогічні умови, ціннісні засади, інноваційні навчальні заклади
Subjects: L Education > L Education (General)
Depositing User: Руслана Іщук
Date Deposited: 05 Nov 2014 11:10
Last Modified: 15 Aug 2015 09:44
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/13648

Actions (login required)

View Item View Item