Левківська, К. В.
(2014)
Моделювання процесу впровадження організаційно-педагогічних умов
реалізації ціннісних засад діяльності інноваційних навчальних закладів.
Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (75).
pp. 158-164.
ISSN 2076-6173
Abstract
У статті представлено результати моделювання процесу впровадження організаційно-педагогічних
умов реалізації ціннісних засад діяльності інноваційних навчальних закладів шляхом розкриття змісту й
взаємодії системи компонентів – організаційного, цільового, змістового, методичного та
результативного. У статті розглянуто зміст і методи реалізації кожного компоненту:
організаційного, що відображає сукупність організаційно-педагогічних умов; цільового, який інтегрує
цілі та завдання змодельованої педагогічної діяльності; змістового, що розкриває зміст системи
освітніх цінностей; методичного, який характеризує форми, методи й засоби реалізації цінностей;
результативного, що модерує очікувані результати впровадження моделі.
Actions (login required)
 |
View Item |