Соціолінгвістичні особливості навчання майбутніх філологів вживання англомовних фразеологічних одиниць в усному діалогічному мовленні

Ніщик, Р. О. (2014) Соціолінгвістичні особливості навчання майбутніх філологів вживання англомовних фразеологічних одиниць в усному діалогічному мовленні. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (75). pp. 165-171. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Text
Download (226kB) | Preview

Abstract

У статті розглянуто динаміку розвитку соціолінгвістики як суміжної для мовознавства і методики викладання іноземних мов науки. Наведено вимоги Програми з предмету ''Англійської мова'' та Загальноєвропейських рекомендацій iз мовної освіти до рівня володіння майбутніми філологами соціолінгвістичним матеріалом, лексичним діапазоном та діалогічним мовленням на другому і третьому курсах. Окреслено мету сучасної лінгвістичної освіти – виховувати білінгвальну і бікультурну особистість. Автор звертається до метафоричної природи англомовних фразеологічних одиниць.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: англомовні фразеологічні одиниці, діалогічне мовлення, майбутні філологи, соціолінгвістична компетентність, соціолінгвістика, метафоричне значення фразеологічних одиниць
Subjects: L Education > L Education (General)
Depositing User: Руслана Іщук
Date Deposited: 05 Nov 2014 11:13
Last Modified: 15 Aug 2015 09:44
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/13649

Actions (login required)

View Item View Item