Ніщик, Р. О.
(2014)
Соціолінгвістичні особливості навчання майбутніх філологів вживання
англомовних фразеологічних одиниць в усному діалогічному мовленні.
Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (75).
pp. 165-171.
ISSN 2076-6173
Abstract
У статті розглянуто динаміку розвитку соціолінгвістики як суміжної для мовознавства і методики
викладання іноземних мов науки. Наведено вимоги Програми з предмету ''Англійської мова'' та
Загальноєвропейських рекомендацій iз мовної освіти до рівня володіння майбутніми філологами
соціолінгвістичним матеріалом, лексичним діапазоном та діалогічним мовленням на другому і третьому
курсах. Окреслено мету сучасної лінгвістичної освіти – виховувати білінгвальну і бікультурну
особистість. Автор звертається до метафоричної природи англомовних фразеологічних одиниць.
Item Type: |
Article
|
Uncontrolled Keywords: |
англомовні фразеологічні одиниці, діалогічне мовлення, майбутні філологи,
соціолінгвістична компетентність, соціолінгвістика, метафоричне значення фразеологічних одиниць |
Subjects: |
L Education > L Education (General) |
Depositing User: |
Руслана Іщук
|
Date Deposited: |
05 Nov 2014 11:13 |
Last Modified: |
15 Aug 2015 09:44 |
URI: |
http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/13649 |
Actions (login required)
 |
View Item |