Ціннісні детермінанти регуляції навчальної діяльності студентів в умовах кредитно-модульної системи навчання

Майстренко, Т. М. (2014) Ціннісні детермінанти регуляції навчальної діяльності студентів в умовах кредитно-модульної системи навчання. Наука і освіта. Науково-практичний журнал Південного наукового центру НАПН України (5(122)). pp. 177-183. ISSN 2311-8466

[img]
Preview
Text
Download (325kB) | Preview

Abstract

У статті розглядаються результати дослідження регуляції навчальної діяльності в умовах кредитно-модульної системи навчання. Важливою детермінантою регуляції є цінності особистості. Охарактеризовано особливості ціннісної сфери студентів на ситуативному, формально-виконавському, соціально-нормативному та суб‘єктно-ціннісному рівнях. При переході на вищі рівні регуляції зростає рефлексія учбово-професійних умінь, зв‘язок між моральнісними та діяльнісними цінностями, з‘являються суб‘єктні цінності.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: кредитно-модульна система, регуляція, рефлексія, уміння, цінності, ціннісна регуляція навчальної діяльності
Subjects: B Philosophy. Psychology. Religion > BF Psychology
Divisions: Faculty of Socio-Psychological > Department of Social and Practical Psychology
Depositing User: Олександр Сергійович Яценко
Date Deposited: 05 Nov 2014 21:19
Last Modified: 15 Aug 2015 09:45
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/13663

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year

View more statistics