Ціннісні детермінанти регуляції навчальної діяльності студентів в умовах кредитно-модульної системи навчання

Майстренко, Т. М. (2014) Ціннісні детермінанти регуляції навчальної діяльності студентів в умовах кредитно-модульної системи навчання. Наука і освіта. Науково-практичний журнал Південного наукового центру НАПН України (5(122)). с. 177-183. ISSN 2311-8466

[img]
Перегляд
Text
Download (325kB) | Перегляд

Опис

У статті розглядаються результати дослідження регуляції навчальної діяльності в умовах кредитно-модульної системи навчання. Важливою детермінантою регуляції є цінності особистості. Охарактеризовано особливості ціннісної сфери студентів на ситуативному, формально-виконавському, соціально-нормативному та суб‘єктно-ціннісному рівнях. При переході на вищі рівні регуляції зростає рефлексія учбово-професійних умінь, зв‘язок між моральнісними та діяльнісними цінностями, з‘являються суб‘єктні цінності.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: кредитно-модульна система, регуляція, рефлексія, уміння, цінності, ціннісна регуляція навчальної діяльності
Теми: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
Підрозділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальної та практичної психології
Користувач, що депонує: Олександр Сергійович Яценко
Дата внесення: 05 Лист 2014 21:19
Останні зміни: 15 Серп 2015 09:45
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/13663

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу