Педагогічна спрямованість як психологічний механізм розвитку професійної самосвідомості майбутнього вчителя початкових класів

Стахова, О. О. (2014) Педагогічна спрямованість як психологічний механізм розвитку професійної самосвідомості майбутнього вчителя початкових класів. Наука і освіта. Науково-практичний журнал Південного наукового центру НАПН України (5(122)). с. 197-202. ISSN 2311-8466

[img]
Перегляд
Text
Download (478kB) | Перегляд

Опис

У статті розкриваються дві групи психологічних механізмів розвитку професійної самосвідомості майбутнього вчителя початкових класів – особистісні та професійні. Проведено експериментальне вивчення впливу педагогічної спрямованості на становлення професійної Я-підструктури педагога початкової ланки шкільної освіти, яке дозволяє вибудувати профілі відповідності основних складових педагогічної спрямованості (ціннісних орієнтацій, мотивів вибору професії) студентів рівням розвитку їх професійної самосвідомості.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: професійна самосвідомість, педагогічна спрямованість, ціннісні орієнтації, мотиви вибору професії
Теми: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
Підрозділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра психології, логопедії та інклюзивної освіти
Користувач, що депонує: Олександр Сергійович Яценко
Дата внесення: 05 Лист 2014 21:38
Останні зміни: 15 Серп 2015 09:45
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/13665

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу