Педагогічна спрямованість як психологічний механізм розвитку професійної самосвідомості майбутнього вчителя початкових класів

Стахова О. О. (2014) Педагогічна спрямованість як психологічний механізм розвитку професійної самосвідомості майбутнього вчителя початкових класів. Наука і освіта. Науково-практичний журнал Південного наукового центру НАПН України (5(122)). С. 197–202. ISSN 2311-8466

[img]
Preview
Текст
Download (478kB) | Preview

Анотація

У статті розкриваються дві групи психологічних механізмів розвитку професійної самосвідомості майбутнього вчителя початкових класів – особистісні та професійні. Проведено експериментальне вивчення впливу педагогічної спрямованості на становлення професійної Я-підструктури педагога початкової ланки шкільної освіти, яке дозволяє вибудувати профілі відповідності основних складових педагогічної спрямованості (ціннісних орієнтацій, мотивів вибору професії) студентів рівням розвитку їх професійної самосвідомості.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: професійна самосвідомість, педагогічна спрямованість, ціннісні орієнтації, мотиви вибору професії
Класифікатор: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра психології, логопедії та інклюзивної освіти
Користувач: Олександр Сергійович Яценко
Дата подачі: 05 Лист 2014 21:38
Оновлення: 15 Серп 2015 09:45
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/13665

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу