Педагогічна спрямованість як психологічний механізм розвитку професійної самосвідомості майбутнього вчителя початкових класів

Стахова, О. О. (2014) Педагогічна спрямованість як психологічний механізм розвитку професійної самосвідомості майбутнього вчителя початкових класів. Наука і освіта. Науково-практичний журнал Південного наукового центру НАПН України (5(122)). pp. 197-202. ISSN 2311-8466

[img]
Preview
Text
Download (478kB) | Preview

Abstract

У статті розкриваються дві групи психологічних механізмів розвитку професійної самосвідомості майбутнього вчителя початкових класів – особистісні та професійні. Проведено експериментальне вивчення впливу педагогічної спрямованості на становлення професійної Я-підструктури педагога початкової ланки шкільної освіти, яке дозволяє вибудувати профілі відповідності основних складових педагогічної спрямованості (ціннісних орієнтацій, мотивів вибору професії) студентів рівням розвитку їх професійної самосвідомості.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: професійна самосвідомість, педагогічна спрямованість, ціннісні орієнтації, мотиви вибору професії
Subjects: B Philosophy. Psychology. Religion > BF Psychology
Divisions: Faculty of Socio-Psychological > Department of General, Developmental and Educational Psychology
Depositing User: Олександр Сергійович Яценко
Date Deposited: 05 Nov 2014 21:38
Last Modified: 15 Aug 2015 09:45
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/13665

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year

View more statistics