Порівняльний аналіз ціннісної сфери школярів при переході з початкових до середніх класів

Кирильчук, І. В. (2014) Порівняльний аналіз ціннісної сфери школярів при переході з початкових до середніх класів. Наука і освіта. Науково-практичний журнал Південного наукового центру НАПН України (5(122)). pp. 223-227. ISSN 2311-8466

[img]
Preview
Text
Download (411kB) | Preview

Abstract

Предметом дослідження є ціннісна сфера особистості учня 4-5-х класів. У статті розкрито поняття ціннісної сфери як суб‘єктивного, внутрішнього утворення, яке відіграє важливу роль у регуляційних процесах особистісного зростання. Проведено аналіз особистісних цінностей молодших підлітків, з метою зменшення адаптаційного періоду та використання дітьми всього арсеналу власних здібностей при переході з початкових до середніх класів.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: структурні компоненти ціннісної сфери, рефлексія, цінності, суб‘єктність, саморегуляція
Subjects: B Philosophy. Psychology. Religion > BF Psychology
Divisions: Faculty of Socio-Psychological > Department of the Developmental Psychology and Consultancy
Depositing User: Олександр Сергійович Яценко
Date Deposited: 05 Nov 2014 22:23
Last Modified: 05 Oct 2016 08:58
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/13669

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year

View more statistics