Виразне читання як чинник розвитку художнього сприймання учнів (на прикладі виконавського аналізу уривку «Ранок у лісі» М. Коцюбинського)

Герасимов Ю. О. (2014) Виразне читання як чинник розвитку художнього сприймання учнів (на прикладі виконавського аналізу уривку «Ранок у лісі» М. Коцюбинського). Методичний пошук: Викладацько-студентські наукові роботи з питань методики викладання мови і літератури (12). С. 67–80.

[img]
Preview
Текст
Download (423kB) | Preview

Анотація

Стаття розкриває науково-методичні можливості виразного читання як дієвого засобу розвитку естетичного сприймання художнього твору. Проблема послідовності та цілісності сприйняття, співвідношення чуттєвого і логічного у шкільному аналізі художнього твору розглядається крізь призму виконавського аналізу – процесу підготовки тексту до читання вголос.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: художнє сприймання, виразне читання, виконавський аналіз, логічний аналіз, партитура
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Відділи: Інститут філології і журналістики > Кафедра української та зарубіжної літератур і методик їх навчання
Користувач: Виктория Игоревна Пустохина
Дата подачі: 10 Лист 2014 08:47
Оновлення: 15 Серп 2015 10:00
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/13814

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу