Соціокультурний підхід до формування україномовної особистості учня основної школи

Кучерук, О. А. (2014) Соціокультурний підхід до формування україномовної особистості учня основної школи. Методичний пошук: Викладацько-студентські наукові роботи з питань методики викладання мови і літератури (12). pp. 6-14.

[img]
Preview
Text
Download (390kB) | Preview

Abstract

У статті розглянуто проблему соціокультурного підходу до навчання мови та шляхи її розв’язання в процесі формування духовно багатої україномовної особистості школяра. На основі аналізу науково-методичної літератури й синтезу теоретичних ідей розглянуто ключові поняття й положення соціокультурного підходу до навчання мови в основній школі, окреслено практичні аспекти застосування зазначеного підходу в системі україномовної освіти

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: соціокультурний підхід до навчання мови, культура, цінності, соціокультурне середовище, соціокультурна компетентність, лінгвометодична система
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education
Divisions: Educational and Research Institute of Philology and Journalism > Department of Ukrainian and Foreign Literature
Depositing User: Виктория Игоревна Пустохина
Date Deposited: 10 Nov 2014 08:49
Last Modified: 15 Aug 2015 10:00
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/13820

Actions (login required)

View Item View Item