Тофтул М. Г. (2014) Яку філософію ми читаємо студентам? Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (76). С. 25–28. ISSN 2076-6173.
Preview
25-28.pdf
Завантажити (200kB) | Preview
Анотація
У статті поставлено питання, яку філософію ми зараз викладаємо у вузах і яку раціонально викладати.
Виявивши гносеологічні і логічні помилки в сучасних підручниках із філософії, які перейшли до них із
старих підручників, автор радить як їх уникнути. Виявлено, що порушення правил поділу, зокрема й
складного поділу – класифікації, зустрічається часто в навчальній літературі, зокрема й філософській.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 11 Лист 2014 14:03 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 10:09 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/13914 |