Суспільствознавча компетентність учнів: поняття, зміст, структура

Смагін, І. І. (2014) Суспільствознавча компетентність учнів: поняття, зміст, структура. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (76). pp. 39-44. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Text
Download (246kB) | Preview

Abstract

У статті запропоновано визначення змісту понять "суспільствознавча галузева компетентність" і "суспільствознавча предметно-курсова компетентність" та з’ясовано структуру цих компетентностей. Зроблено висновок про те, що формування компонентів галузевої та предметно- курсових суспільствознавчих компетентностей має здійснюватися з урахуванням таких змістових ліній: людина у самоусвідомленні власної сутності; людина у взаємодії із людьми і природою; людина в професійній діяльності і громадянській активності.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: суспільствознавство, компетентність, освітній стандарт
Subjects: L Education > L Education (General)
Depositing User: Руслана Іщук
Date Deposited: 11 Nov 2014 14:14
Last Modified: 15 Aug 2015 10:09
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/13917

Actions (login required)

View Item View Item