Професійна підготовка інженерів у США: традиції та інновації

Жук, О. І. (2014) Професійна підготовка інженерів у США: традиції та інновації. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (76). pp. 122-126. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Text
Download (214kB) | Preview

Abstract

Розкрито сутність, цілі і зміст американської системи освіти. Охарактеризовано провідні засоби навчання в діяльності окремих ВНЗ США інженерного профілю. Визначено специфіку професійної підготовки інженерів на засадах теорії дидактичного утилітаризму: (варіативність та гнучкий характер освітньо-професійних програм; можливість вибору студентами спеціалізацій; значний обсяг елективних курсів; використання інноваційних технологій навчання).

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: американська інженерна освіта, традиційний та інноваційний підхід, теорія дидактичного утилітаризму, професійна підготовка інженерів
Subjects: L Education > L Education (General)
Divisions: Educational and Research Institute of Foreign Philology > Department of English Philology and Translation
Depositing User: Руслана Іщук
Date Deposited: 12 Nov 2014 10:05
Last Modified: 15 Aug 2015 10:11
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/13945

Actions (login required)

View Item View Item