Розвиток швидкісно-силових здібностей школярів під час ігрової діяльності (на прикладі футболу)

Назарчук, О. А. and Яворська, Т. Є. (2013) Розвиток швидкісно-силових здібностей школярів під час ігрової діяльності (на прикладі футболу). ЖДУ ім. Івана Франка.

[img]
Preview
Text
Download (203kB) | Preview

Abstract

У преамбулі Статуту Всесвітньої організації охорони здоров’я (ВООЗ) говориться, що здоров’я – це не тільки відсутність хвороб або фізичних дефектів, а стан повного фізичного, психічного та соціального благополуччя. Кожна людина прагне бути здоровою, успішною, почуватися в безпеці й досягти вершин у своєму житті. Але на шляху до цього існують негативні тенденції в стані здоров’я підростаючого покоління, що обумовлені, насамперед, чинниками соціально-економічного та спадкового характеру, обтяженням навколишнього середовища, нездоровим та малорухливим способом життя, низьким рівнем загальної фізичної підготовленості. Сучасний етап розвитку нашого суспільства відкриває великі можливості формування гармонійно розвиненої, суспільно активної особистості, яка поєднала б у собі духовне багатство, моральну чистоту і фізичну досконалість. Фізичний розвиток дитини проявляється в таких основних властивостях, як сила, швидкість, спритність, гнучкість, витривалість. Кожна із цих властивостей сприяє зміцненню здоров'я. Саме дитячо-юнацькі спортивні школи є позашкільними навчальними закладами спортивного профілю, які забезпечують розвиток здібностей вихованців в обраному виді спорту, визнаному в Україні, створюють необхідні умови для гармонійного виховання, фізичного розвитку, повноцінного оздоровлення, змістовного відпочинку й дозвілля дітей та молоді, самореалізації, набуття навичок здорового способу життя, підготовки спортсменів для резервного спорту. У системі фізичного виховання дітей шкільного віку особливе місце належить фізичній підготовці. Фізична підготовка – це педагогічний процес, направлений на виховання фізичних якостей та розвиток функціональних можливостей, що створюють сприятливі умови для удосконалення всіх сторін підготовки.

Item Type: Other
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education
L Education > LB Theory and practice of education > LB2300 Higher Education
Divisions: Faculty of Physical Education and Sport > Department of Theoretical and Methodological Foundations of Physical Education and Sport
Depositing User: лаборант К.Ю. Пелешок
Date Deposited: 13 Nov 2014 16:37
Last Modified: 23 Jan 2018 13:40
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/13970

Actions (login required)

View Item View Item