Імідж педагога як формуючий чинник стійкості до професійного вигорання майбутніх викладачів вищої школи

Скорик, Ю. М. (2014) Імідж педагога як формуючий чинник стійкості до професійного вигорання майбутніх викладачів вищої школи. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (76). pp. 144-147. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Text
Download (200kB) | Preview

Abstract

У статті представлено теоретичний аналіз феномена іміджу педагога. З’ясовано передумови його формування, основні складові та підходи до класифікації. Проаналізовано особливості формуючого впливу іміджу на становлення особистості студента педагогічного університету. Описано залежність схильності до психофізичного вигорання майбутніх викладачів від професійного образу працюючих педагогів вищої школи. Обґрунтовано необхідність формування позитивного професійного іміджу педагога як детермінанти розвитку стійкості до професійного вигорання майбутніх викладачів вищої школи.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: психофізичне вигорання, професійний образ, педагогічний вплив, психологічне здоров’я
Subjects: L Education > L Education (General)
Depositing User: Руслана Іщук
Date Deposited: 13 Nov 2014 12:36
Last Modified: 15 Aug 2015 10:13
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/13975

Actions (login required)

View Item View Item