Крос-культурний підхід у навчанні англійської мови в контексті соціальної диференціації мовних одиниць.

Башманівський, О. Л. (2014) Крос-культурний підхід у навчанні англійської мови в контексті соціальної диференціації мовних одиниць. Методичний пошук, 12 (1). pp. 98-103.

[img]
Preview
Text
Download (330kB) | Preview

Abstract

У статті проаналізовано особливості крос-культурного підходу у навчанні англійської мови, що сприятиме розвитку компетенції, яка дозволила б співвіднести іноземну мову і норми іноземної культури саме в контексті соціальної диференціації мовних одиниць.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: крос-культурний підхід, вивчення, мова, мовна одиниця, методика, засоби мови
Subjects: P Language and Literature > PG Slavic, Baltic, Albanian languages and literature > Ukrainian
Divisions: Educational and Research Institute of Philology and Journalism > Department of Slavic and Germanic philology and translation
Depositing User: лаборант Я.В. Величенко
Date Deposited: 24 Nov 2014 13:53
Last Modified: 15 Aug 2015 10:26
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/14125

Actions (login required)

View Item View Item