Башманівський, О. Л. (2014) Крос-культурний підхід у навчанні англійської мови в контексті соціальної диференціації мовних одиниць. Методичний пошук, 12 (1). pp. 98-103.
|
Text
Download (330kB) | Preview |
Abstract
У статті проаналізовано особливості крос-культурного підходу у навчанні англійської мови, що сприятиме розвитку компетенції, яка дозволила б співвіднести іноземну мову і норми іноземної культури саме в контексті соціальної диференціації мовних одиниць.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | крос-культурний підхід, вивчення, мова, мовна одиниця, методика, засоби мови |
Subjects: | P Language and Literature > PG Slavic, Baltic, Albanian languages and literature > Ukrainian |
Divisions: | Educational and Research Institute of Philology and Journalism > Department of Slavic and Germanic philology and translation |
Depositing User: | лаборант Я.В. Величенко |
Date Deposited: | 24 Nov 2014 13:53 |
Last Modified: | 15 Aug 2015 10:26 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/14125 |
Actions (login required)
View Item |