Компетентнісний підхід до критеріїв оцінювання навчальних досягнень молодших школярів у процесі вивчення іноземної мови

Башманівський, О. Л. and Башманівська, І. М. (2014) Компетентнісний підхід до критеріїв оцінювання навчальних досягнень молодших школярів у процесі вивчення іноземної мови. Методичний пошук, 12 (1). pp. 131-137.

[img]
Preview
Text
Download (312kB) | Preview

Abstract

В статті проаналізовано поняття компетентнісного підходу та визначено головну відмінність у системі оцінювання саме при компетентісному підході. Здійснено порівняння понять компетентностей та компетенції у педагогічному процесі. Подається інструментарій оцінювання знань учнів та зазначено основні інноваційні оцінні засоби в навчальному процесі.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: компетентнісний підхід, вивчення іноземної мови, критерії оцінювання
Subjects: P Language and Literature > PG Slavic, Baltic, Albanian languages and literature
P Language and Literature > PG Slavic, Baltic, Albanian languages and literature > Ukrainian
Divisions: Educational and Research Institute of Philology and Journalism > Department of the Slavic and the Germanic Languages
Depositing User: лаборант Я.В. Величенко
Date Deposited: 25 Nov 2014 10:49
Last Modified: 07 Mar 2016 01:02
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/14139

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year

View more statistics