Вікарчук, О. І.
(2014)
Інноваційна культура як система взаємозв’язку зовнішнього і внутрішнього середовища підприємства.
Економіка.Управління. нновації (1 (11)).
с. 25-36.
Опис
В статті розглянуті характерні особливості управлінських підходів до формування інноваційної культури. Особливу увагу приділено людському капіталу у сучасному соціумі та розвитку високої культури між учасниками економічних відносин. Сформовані та визначені головні завдання інноваційної культури, що знайшли концентроване впровадження через функції, структуру і фактори ділової активності підприємства. Обґрунтовані основні моменти впливу інноваційної культури на зовнішнє і внутрішнє середовище підприємства.
Тип елементу : |
Стаття
|
Ключові слова: |
ідеологія управління, людський капітал, нововведення, культура,
ідеологія управління, людський капітал, нововведення, культура,інноваційна культура
|
Теми: |
H Соціальні науки > HB Економічна теорія |
Підрозділи: |
Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи |
Користувач, що депонує: |
Інна Олександрівна Клімова
|
Дата внесення: |
02 Груд 2014 07:35 |
Останні зміни: |
15 Серп 2015 10:39 |
URI: |
http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/14205 |
Actions (login required)
 |
Перегляд елементу |