Вікарчук, О. І.
(2014)
Інноваційна культура як система взаємозв’язку зовнішнього і внутрішнього середовища підприємства.
Економіка.Управління. нновації (1 (11)).
pp. 25-36.
Abstract
В статті розглянуті характерні особливості управлінських підходів до формування інноваційної культури. Особливу увагу приділено людському капіталу у сучасному соціумі та розвитку високої культури між учасниками економічних відносин. Сформовані та визначені головні завдання інноваційної культури, що знайшли концентроване впровадження через функції, структуру і фактори ділової активності підприємства. Обґрунтовані основні моменти впливу інноваційної культури на зовнішнє і внутрішнє середовище підприємства.
Item Type: |
Article
|
Uncontrolled Keywords: |
ідеологія управління, людський капітал, нововведення, культура,
ідеологія управління, людський капітал, нововведення, культура,інноваційна культура
|
Subjects: |
H Social Sciences > HB Economic Theory |
Divisions: |
Faculty of Socio-Psychological > Department of Economics, Management, Marketing and Hotel and Restaurant Business |
Depositing User: |
Інна Олександрівна Клімова
|
Date Deposited: |
02 Dec 2014 07:35 |
Last Modified: |
15 Aug 2015 10:39 |
URI: |
http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/14205 |
Actions (login required)
 |
View Item |