Карпюк, О. А.
(2014)
Методика застосування концепції "Шість сигм" в системі управління якістю на підприємстві.
Вісник Хмельницького національного університету. Серія економічні науки., 1 (4).
pp. 22-27.
Abstract
Окреслено методологічні основи концепції безперервного вдосконалення якості «Шість сигм». Розглянуто особливості її застосування як
статистичного показника, стратегічної мети діяльності компаній та як системи менеджменту на підприємстві. Обґрунтовано
дорожню карту використання концепції, основні завдання та кінцеву мету кожного із етапів. За результатами дослідження сформовано
сбалансовану систему показників якості функціонування компанії, за основними стратегічними цілями: фінанси, персонал, бізнес-процеси,клієнт
Item Type: |
Article
|
Uncontrolled Keywords: |
концепція «шість сигм», управління якістю, цикл управління якістю Шухарта – Демінга, цикл MAIC
(DMAIC, RDMAIC), вимоги й очікування споживача, критичні для якості параметри (CTQ-параметри), дорожня карта
концепції, бізнес-процеси, рівень конкурентоспроможності, межа допуску дефектів |
Subjects: |
H Social Sciences > HG Finance |
Divisions: |
Faculty of Socio-Psychological > Department of Economics, Management, Marketing and Hotel and Restaurant Business |
Depositing User: |
лаборант Наталія Юріївна Бальчук
|
Date Deposited: |
04 Dec 2014 15:14 |
Last Modified: |
15 Aug 2015 10:41 |
URI: |
http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/14247 |
Actions (login required)
|
View Item |