Теоретичні підходи до розуміння проблеми готовності майбутнього вчителя до творчої професійної діяльності

Осінська, І. С. (2006) Теоретичні підходи до розуміння проблеми готовності майбутнього вчителя до творчої професійної діяльності. Актуальні проблеми професійно-педагогічної освіти та стратегії розвитку: Зб. наук. праць / За заг. ред. О.А. Дубасенюк, Л.В. Калініної, О.Є. Антонової. pp. 56-58.

[img]
Preview
Text
Download (311kB) | Preview
Item Type: Article
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education > LB2300 Higher Education
Divisions: Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of Pedagogy
Depositing User: професор Олена Євгеніївна Антонова
Date Deposited: 07 Dec 2014 13:57
Last Modified: 15 Aug 2015 10:48
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/14364

Actions (login required)

View Item View Item