Карпюк, О. А. (2014) Проблеми оцінки якості освітніх послуг у системі освітнього менеджменту. Наукові праці Національного університету харчових технологій, 20 (2). с. 146-152.
|
Text
Download (316kB) | Перегляд |
Опис
У статті досліджено основні проблеми оцінки якості освітніх послуг з позиції задоволення інтересів споживачів; визначено характерні особливості сучасних моделей оцінки якості освіти. На основі проведених досліджень, запропоновано основні напрями оптимізації застосування розглянутих методик.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | освітній менеджмент, якість освітніх послуг, моделі оцінки якості освіти, GAP аналіз, модель виправданих очікувань, модель зменшення пізнавального дисонансу, трьох факторна модель якості послуг. |
Теми: | H Соціальні науки > HG Фінанси |
Підрозділи: | Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи |
Користувач, що депонує: | лаборант Наталія Юріївна Бальчук |
Дата внесення: | 09 Груд 2014 21:05 |
Останні зміни: | 07 Бер 2016 01:02 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/14426 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |