Управління процесом мотивації навчання дорослих іноземним мовам.

Григор’єва, Т. Ю. (2014) Управління процесом мотивації навчання дорослих іноземним мовам. Молодь і ринок // Щомісячний науково-педагогічний журнал., 4 (111). pp. 41-45.

[img]
Preview
Text
Download (335kB) | Preview

Abstract

Стаття присвячена проблемі фактору мотивації навчальної діяльності дорослих у змісті професійної підготовки вчителів-філологів до навчання дорослої аудиторії. Автор аналізує мотивацію з точки зору психології, висвітлює мотиваційні моделі зарубіжних дослідників та розглядає мотивацію дорослого слухача до вивчення іноземних мов. У статті розглядаються основні мотиваційні характеристики щодо вивчення англійської мови як іноземної, які дозволяють виявити соціальні й психологічні фактори навчання дорослих.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: мотивація, мотивація у процесі вивчення іноземної мови, мотиваційні характеристики.
Subjects: L Education > L Education (General)
Divisions: Educational and Research Institute of Foreign Philology > Department of English Language and Applied Linguistics
Depositing User: О.І. Янчук
Date Deposited: 22 Dec 2014 11:28
Last Modified: 22 Dec 2014 11:28
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/14740

Actions (login required)

View Item View Item