Григор’єва, Т. Ю. (2013) Роль мотивації у навчанні іноземних мов дорослих. Наука і освіта у глобалізованому світі: традиції, сьогодення, перспективи: матеріали міжн. науково-практ. конф., 17-18 жовтня 2013 р.. pp. 58-65.
|
Text
Download (336kB) | Preview |
Abstract
У статті розглянуто два незалежних фактори, які сприяють вивченню іноземної мови дорослими, – здібності і мотивація.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | здібності, мотивація |
Subjects: | L Education > L Education (General) |
Divisions: | Educational and Research Institute of Foreign Philology > Department of English Language and Applied Linguistics |
Depositing User: | О.І. Янчук |
Date Deposited: | 22 Dec 2014 11:29 |
Last Modified: | 22 Dec 2014 11:29 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/14742 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |