Аудіокнига як ефективний допоміжний засіб для розвитку пізнавальних інтересів та адитивних умінь учнів старшого етапу загальноосвітньої школи.

Мартинова, О. М. (2004) Аудіокнига як ефективний допоміжний засіб для розвитку пізнавальних інтересів та адитивних умінь учнів старшого етапу загальноосвітньої школи. Формування професійної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови засобами інноваційних освітніх технологій. Збірник наукових праць. pp. 21-26.

[img]
Preview
Text
Download (314kB) | Preview

Abstract

У статті визначаються особливості використання аудіо книги для розвитку пізнавальних інтересів та адитивних вмінь учнів старшого етапу ЗОШ та подаються приклади вправ, на розвиток вмінь антиципації та предикції.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: аудиокнига, аудіювання, пізнавальний інтерес, антиципація, предикція.
Subjects: P Language and Literature > P Philology. Linguistics
Divisions: Educational and Research Institute of Foreign Philology > Department of English Language and Applied Linguistics
Depositing User: О.І. Янчук
Date Deposited: 25 Dec 2014 09:23
Last Modified: 25 Dec 2014 09:23
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/14862

Actions (login required)

View Item View Item