Формування емпатійної культури майбутніх учителів початкових класів у фаховій підготовці

Шурин, О. І. (2014) Формування емпатійної культури майбутніх учителів початкових класів у фаховій підготовці. Автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук.

[img]
Preview
Text
Download (354kB) | Preview

Abstract

Дисертаційну роботу присвячено дослідженню проблеми формування емпатійної культури майбутніх учителів початкових класів у фаховій підготовці. З’ясовано провідні теоретичні підходи до проблеми дослідження: гуманістичний, особистісно орієнтований, аксіологічний, компетентісний та діяльнісний. Обґрунтовано її категоріально-понятійний апарат, а саме категорії «культура», «педагогічна культура», «професійно-педагогічна культура», «емпатія», «емпатійна культура». Визначено основні компоненти емпатійної культури майбутніх учителів початкових класів: мотиваційно-ціннісний, когнітивний, практико-діяльнісний та основні критерії її сформованості: мотиваційно-ціннісний, когнітивний, практико-діяльнісний. На основі критеріїв окреслено рівні сформованості досліджуваного явища (оптимальний, достатній, первинний, елементарний). Розроблено та експериментально перевірено ефективність технології формування емпатійної культури майбутніх учителів початкових класів у фаховій підготовці складовими якої є цільовий, організаційний, змістовий та результативний компоненти, які перебувають у тісному взаємозв’язку, оскільки визначають зміст один одного. Доведено, що її реалізація сприяє підвищенню рівня сформованості емпатійної культури майбутніх педагогів

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: емпатія, емпатійна культура, фахова підготовка майбутніх учителів початкових класів, технологія формування емпатійної культури
Subjects: L Education > L Education (General)
Depositing User: Руслана Іщук
Date Deposited: 15 Jan 2015 08:40
Last Modified: 02 Dec 2015 20:23
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/14950

Actions (login required)

View Item View Item