Використання електронних засобів навчання студентами фізико-математичного факультету: психолого-педагогічний аспект

Поліщук, В. В., Вакалюк, Т. А. (2014) Використання електронних засобів навчання студентами фізико-математичного факультету: психолого-педагогічний аспект. Автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології у виробництві та освіті: стан, досягнення, перспективи розвитку. pp. 134-136.

[img]
Preview
Text
Download (64kB) | Preview

Abstract

Значне поширення комп’ютерної техніки та інформаційних технологій підвищує різноманітність шляхів інформатизації діяльності людини. Освіта також не залишається осторонь. За останні десятки років інформаційно-комп’ютерні технології тісно увійшли у процес навчання. Варто відмітити те, що електронні засоби навчання (ЕЗН) зустрічаються у навчанні все частіше і частіше. Такі засоби проявляються у вигляді набору графічної, текстової, фото та відео інформації

Item Type: Article
Subjects: Q Science > QA Mathematics > QA75 Electronic computers. Computer science
Q Science > QA Mathematics > QA76 Computer software
Divisions: Faculty of Physics and Mathematics > Department of Computer Science and Information Technology
Depositing User: Марія Олександрівна Ігнатюк
Date Deposited: 20 Jan 2015 10:44
Last Modified: 01 Sep 2015 16:06
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/14995

Actions (login required)

View Item View Item