Янчук, Н. В. (2003) Роль ситуативно-творчих завдань у фаховій підготовці майбутніх учителів-словесників. Українська мова і література в школі (2). pp. 54-58.
|
Text
Download (256kB) | Preview |
Abstract
В українській методичній літературі проблема застосування ситуативно-творчих завдань у фаховій підготовці майбутніх учителів-словесників не розглядалася, хоча у методиці викладання рідної мови у початковій і середній школі ця проблема не нова.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | ситуативно-творчі завдання, учитель-словесник, методика викладання української мови, фахова підготовка, українська мова |
Subjects: | P Language and Literature > PG Slavic, Baltic, Albanian languages and literature > Ukrainian |
Divisions: | Educational and Research Institute of Philology and Journalism > Department of Ukrainian Language |
Depositing User: | lab Zhanna Gan'ko |
Date Deposited: | 21 Jan 2015 13:05 |
Last Modified: | 21 Jan 2015 13:05 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/15056 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |