Роль ситуативно-творчих завдань у фаховій підготовці майбутніх учителів-словесників

Янчук, Н. В. (2003) Роль ситуативно-творчих завдань у фаховій підготовці майбутніх учителів-словесників. Українська мова і література в школі (2). pp. 54-58.

[img]
Preview
Text
Download (256kB) | Preview

Abstract

В українській методичній літературі проблема застосування ситуативно-творчих завдань у фаховій підготовці майбутніх учителів-словесників не розглядалася, хоча у методиці викладання рідної мови у початковій і середній школі ця проблема не нова.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: ситуативно-творчі завдання, учитель-словесник, методика викладання української мови, фахова підготовка, українська мова
Subjects: P Language and Literature > PG Slavic, Baltic, Albanian languages and literature > Ukrainian
Divisions: Educational and Research Institute of Philology and Journalism > Department of Ukrainian Language
Depositing User: lab Zhanna Gan'ko
Date Deposited: 21 Jan 2015 13:05
Last Modified: 21 Jan 2015 13:05
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/15056

Actions (login required)

View Item View Item