Визначні історичні задачі як засіб набуття математичної компетентності в освіті

Сверчевська І. А., Дідківська Т. В. (2012) Визначні історичні задачі як засіб набуття математичної компетентності в освіті. In: Проблеми та перспективи фахової підготовки вчителя математики, 26-27 квітня 2012, Вінниця.

[img]
Preview
Текст
Download (232kB) | Preview

Анотація

Фахова підготовка вчителя передбачає впровадження компетентісного підходу до організації навчального процесу. Компетентісний підхід містить культурні та естетичні компоненти, передбачає ініціативу, творчість і результат – оволодіння предметними компетенціями (це знання, вміння, ставлення, навички). В результаті фахівець одержує «багаж» знань і стає компетентним в своїй галузі.

Тип ресурсу: Доповідь на конференції або симпозіумі (Стаття)
Класифікатор: Q Наука > QA Математика
Відділи: Фізико-математичний факультет > Кафедра алгебри та геометрії
Користувач: Користувачі 3736 не знайдено.
Дата подачі: 22 Січ 2015 13:18
Оновлення: 16 Лип 2024 10:52
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/15070

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу