Визначні історичні задачі як засіб набуття математичної компетентності в освіті

Сверчевська, І. А. and Дідківська, Т. В. (2012) Визначні історичні задачі як засіб набуття математичної компетентності в освіті. In: Проблеми та перспективи фахової підготовки вчителя математики, 26-27 квітня 2012, Вінниця.

[img]
Preview
Text
Download (232kB) | Preview

Abstract

Фахова підготовка вчителя передбачає впровадження компетентісного підходу до організації навчального процесу. Компетентісний підхід містить культурні та естетичні компоненти, передбачає ініціативу, творчість і результат – оволодіння предметними компетенціями (це знання, вміння, ставлення, навички). В результаті фахівець одержує «багаж» знань і стає компетентним в своїй галузі.

Item Type: Conference or Workshop Item (Paper)
Subjects: Q Science > QA Mathematics
Divisions: Faculty of Physics and Mathematics > Department of Algebra and Geometry
Depositing User: лаборант Наталія Ященко
Date Deposited: 22 Jan 2015 13:18
Last Modified: 22 Jan 2015 13:18
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/15070

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year

View more statistics