Горобченко, Н. В. (2015) Наративні методи навчання в процесі вивчення німецької мови. Всеукраїнський науково-практичний освітньо-популярний журнал « Імідж сучасного педагога» (2). (In Press)
|
Text
Download (400kB) | Preview |
Abstract
Стаття присвячена інноваційним методам навчання в процесі вивчення іноземної мови,зокрема визначається наративний підхід,який є засобом когнітивної революції та характеризується як «дискурсивний переворот». Автор розглядає поняття «дискурс» ,його характеристики та аналізує дискурсивну стратегію створення наративу.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | наратив,дискурс,дискурсивна стратегія,наративна компетенція,дискурсивні властивості |
Subjects: | P Language and Literature > PD Germanic languages |
Divisions: | Educational and Research Institute of Foreign Philology > Department of Germanic Philology and Foreign Literature |
Depositing User: | лаборант Аліна Бондар |
Date Deposited: | 02 Feb 2015 12:41 |
Last Modified: | 02 Feb 2015 12:41 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/15242 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |