З досвіду використання ідей зарубіжних методик дизайн-освіти на уроках математики в початкових класах

Савинець, Н. П. and Іванчук, Г. І. (2007) З досвіду використання ідей зарубіжних методик дизайн-освіти на уроках математики в початкових класах. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (31). pp. 86-88.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (106kB) | Preview

Abstract

У статті розкрито значення початкової дизайн-освіти, виділено нереалізовані можливості уроків математики щодо формування навичок графічного проектування, розвитку просторового сприймання та уяви. Подано результати аналізу українських і німецьких підручників із математики та практичного застосування системи завдань для формування дизайнерських умінь і навичок на уроках математики в початкових класах.

Item Type: Article
Subjects: Q Science > QA Mathematics
Depositing User: Л.М. Веселовська
Date Deposited: 25 Nov 2008 12:01
Last Modified: 14 Aug 2015 15:58
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1527

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year

View more statistics