Інноваційна культура, як ідеологія управління діловою активністю підприємства

Вікарчук, О. І. (2013) Інноваційна культура, як ідеологія управління діловою активністю підприємства. Вісник Одеського національного університету. Серія: Економіка., 18 (2). pp. 33-40.

[img]
Preview
Text
Download (344kB) | Preview

Abstract

У статті розглянуті характерні особливості управлінських підходів до формування інноваційної культури. Особливу увагу приділено людському капіталу у сучасному соціумі та розвитку високої культури між учасниками економічних відносин. Сформовані та визначені головні завдання інноваційної культури, що знайшли концентроване впровадження через функції, структуру і фактори ділової активності підприємства.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: ідеологія управління, людський капітал, нововведення, культура, інноваційна культура.
Subjects: H Social Sciences > H Social Sciences (General)
Divisions: Faculty of Socio-Psychological > Department of Economics, Management, Marketing and Hotel and Restaurant Business
Depositing User: Інна Олександрівна Клімова
Date Deposited: 03 Feb 2015 09:34
Last Modified: 03 Feb 2015 09:34
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/15273

Actions (login required)

View Item View Item