Буханевич Н. В. (2005) Питання оцінювання навчальних досягнень підлітків. Формування професійної компетентності майбутнього вчителя засобами інноваційних освітніх технологій: Зб. наук. праць (2). С. 190–192.
Preview
Питання_оцінювання_навчальних.pdf
Завантажити (353kB) | Preview
Анотація
Управління навчально-творчою діяльністю учнів організовується за допомогою програм, які у формі технологічних карт є одночасно банком інформації і методичним керівництвом дій. Одним із основних завдань цих програм є вирішення питань оптимізації моделі дванадцятибальної системи оцінювання навчальної діяльності підлітків
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | оцінка, діагностування, контроль, навчальна діяльність |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Відділи: | Фізико-математичний факультет > Кафедра фізики та методики її навчання |
Користувач: | Кафедра охорони праці та цивільної безпеки |
Дата подачі: | 03 Лют 2015 14:08 |
Оновлення: | 03 Лют 2015 14:08 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/15310 |