Питання оцінювання навчальних досягнень підлітків

Буханевич, Н. В. (2005) Питання оцінювання навчальних досягнень підлітків. Формування професійної компетентності майбутнього вчителя засобами інноваційних освітніх технологій: Зб. наук. праць (2). с. 190-192.

[img]
Перегляд
Text
Download (353kB) | Перегляд

Опис

Управління навчально-творчою діяльністю учнів організовується за допомогою програм, які у формі технологічних карт є одночасно банком інформації і методичним керівництвом дій. Одним із основних завдань цих програм є вирішення питань оптимізації моделі дванадцятибальної системи оцінювання навчальної діяльності підлітків

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: оцінка, діагностування, контроль, навчальна діяльність
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Підрозділи: Фізико-математичний факультет > Кафедра фізики та методики її навчання
Користувач, що депонує: Кафедра охорони праці та цивільної безпеки
Дата внесення: 03 Лют 2015 14:08
Останні зміни: 03 Лют 2015 14:08
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/15310

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу