Питання оцінювання навчальних досягнень підлітків

Буханевич, Н. В. (2005) Питання оцінювання навчальних досягнень підлітків. Формування професійної компетентності майбутнього вчителя засобами інноваційних освітніх технологій: Зб. наук. праць (2). pp. 190-192.

[img]
Preview
Text
Download (353kB) | Preview

Abstract

Управління навчально-творчою діяльністю учнів організовується за допомогою програм, які у формі технологічних карт є одночасно банком інформації і методичним керівництвом дій. Одним із основних завдань цих програм є вирішення питань оптимізації моделі дванадцятибальної системи оцінювання навчальної діяльності підлітків

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: оцінка, діагностування, контроль, навчальна діяльність
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education
Divisions: Faculty of Physics and Mathematics > Department of Physics and Its Teaching Methods
Depositing User: Кафедра охорони праці та цивільної безпеки
Date Deposited: 03 Feb 2015 14:08
Last Modified: 03 Feb 2015 14:08
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/15310

Actions (login required)

View Item View Item