Вікарчук, О. І. (2013) Особливості формування інноваційної культури підприємства. Вісник соціально-економічних досліджень. (1 (48)). pp. 52-56.
|
Text
Download (304kB) | Preview |
Abstract
У статті розкрито сутність і особливості формування інноваційної культури та підтверджено її значення в розвитку інноваційної діяльності підприємства. Визначено роль і місце інноваційної культури у процесі реалізації інноваційної стратегії розвитку підприємства. Виділено основні завдання і принципи формування ефективної інноваційної культури.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | інноваційна культура, функції інноваційної культури, підприємство. |
Subjects: | H Social Sciences > H Social Sciences (General) |
Divisions: | Faculty of Socio-Psychological > Department of Economics, Management, Marketing and Hotel and Restaurant Business |
Depositing User: | Інна Олександрівна Клімова |
Date Deposited: | 04 Feb 2015 13:30 |
Last Modified: | 04 Feb 2015 13:30 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/15314 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |