Порівняльний аналіз дидактичних моделей модульного навчання

Іванцова, О. П. (2007) Порівняльний аналіз дидактичних моделей модульного навчання. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (32). pp. 94-98.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (125kB) | Preview

Abstract

У статті розглядається новітня технологія навчання – модульно-рейтингова. Пропонуються різні моделі запровадження такої системи: американська, німецька, литовська, російська та українська. Розглядаються їх основні характеристики. Описуються характеристики модульно-рейтингової системи навчання, визначені розробниками різних версій.

Item Type: Article
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education > LB2300 Higher Education
Depositing User: Т.П. Войтко
Date Deposited: 25 Nov 2008 11:51
Last Modified: 14 Aug 2015 15:59
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1536

Actions (login required)

View Item View Item