Доцільність фрагментарного застосування в ЗОШ методів нарисної геометрії

Фонарюк О. В., Ленчук І. Г., Лось Л. В. (2007) Доцільність фрагментарного застосування в ЗОШ методів нарисної геометрії. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (32). С. 99–103.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (157kB) | Preview

Анотація

У статті пропонується шляхом введення в ЗОШ елементів нарисної геометрії спростити доведення стереометричних пропозицій, а отже, посилити конструктивну складову й розуміння учнями їх суті. Наведено конкретні приклади оптимізованого рисунково-символічного обґрунтування комплексних позиційних тверджень стереометрії.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи
Відділи: Фізико-математичний факультет > Кафедра алгебри та геометрії
Користувач: Т.П. Войтко
Дата подачі: 25 Лист 2008 11:49
Оновлення: 03 Жовт 2016 11:19
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1540

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу