Доцільність фрагментарного застосування в ЗОШ методів нарисної геометрії

Фонарюк, О. В., Ленчук, І. Г., Лось, Л. В. (2007) Доцільність фрагментарного застосування в ЗОШ методів нарисної геометрії. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (32). pp. 99-103.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (157kB) | Preview

Abstract

У статті пропонується шляхом введення в ЗОШ елементів нарисної геометрії спростити доведення стереометричних пропозицій, а отже, посилити конструктивну складову й розуміння учнями їх суті. Наведено конкретні приклади оптимізованого рисунково-символічного обґрунтування комплексних позиційних тверджень стереометрії.

Item Type: Article
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education > LB1603 Secondary Education. High schools
Divisions: Faculty of Physics and Mathematics > Department of Algebra and Geometry
Depositing User: Т.П. Войтко
Date Deposited: 25 Nov 2008 11:49
Last Modified: 03 Oct 2016 11:19
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1540

Actions (login required)

View Item View Item