Доцільність фрагментарного застосування в ЗОШ методів нарисної геометрії

Фонарюк, О. В., Ленчук, І. Г., Лось, Л. В. (2007) Доцільність фрагментарного застосування в ЗОШ методів нарисної геометрії. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (32). с. 99-103.

[img]
Перегляд
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (157kB) | Перегляд

Опис

У статті пропонується шляхом введення в ЗОШ елементів нарисної геометрії спростити доведення стереометричних пропозицій, а отже, посилити конструктивну складову й розуміння учнями їх суті. Наведено конкретні приклади оптимізованого рисунково-символічного обґрунтування комплексних позиційних тверджень стереометрії.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи
Підрозділи: Фізико-математичний факультет > Кафедра алгебри та геометрії
Користувач, що депонує: Т.П. Войтко
Дата внесення: 25 Лист 2008 11:49
Останні зміни: 03 Жов 2016 11:19
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1540

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу