Кондратюк Г. О. (2007) Роль та місце уроків геометрії в початковій дизайн-освіті школярів. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (31). С. 118–120.
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (110kB) | Preview |
Анотація
У статті розглядаються роль та місце геометричних знань у початковій дизайн-освіті школярів. Подано практичний досвід організації початкової дизайн-освіти на уроках геометрії в 7-9 класах. Учнями розроблялися дизайн-проекти, які були пов’язані з використанням на практиці "золотого перерізу". Це дає змогу учням старших класів пов’язувати свої теоретичні знання з практикою в подальшому житті.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | N Образотворче мистецтво > NC Малюнок. Дизайн. Ілюстрація Q Наука > QA Математика |
Користувач: | Л.М. Веселовська |
Дата подачі: | 25 Лист 2008 11:01 |
Оновлення: | 14 Серп 2015 16:01 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1547 |
Actions (login required)
![]() |
Оглянути опис ресурсу |