Кондратюк, Г. О. (2007) Роль та місце уроків геометрії в початковій дизайн-освіті школярів. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (31). pp. 118-120.
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (110kB) | Preview |
Abstract
У статті розглядаються роль та місце геометричних знань у початковій дизайн-освіті школярів. Подано практичний досвід організації початкової дизайн-освіти на уроках геометрії в 7-9 класах. Учнями розроблялися дизайн-проекти, які були пов’язані з використанням на практиці "золотого перерізу". Це дає змогу учням старших класів пов’язувати свої теоретичні знання з практикою в подальшому житті.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | N Fine Arts > NC Drawing Design Illustration Q Science > QA Mathematics |
Depositing User: | Л.М. Веселовська |
Date Deposited: | 25 Nov 2008 11:01 |
Last Modified: | 14 Aug 2015 16:01 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1547 |
Actions (login required)
View Item |