Роль та місце уроків геометрії в початковій дизайн-освіті школярів

Кондратюк, Г. О. (2007) Роль та місце уроків геометрії в початковій дизайн-освіті школярів. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (31). pp. 118-120.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (110kB) | Preview

Abstract

У статті розглядаються роль та місце геометричних знань у початковій дизайн-освіті школярів. Подано практичний досвід організації початкової дизайн-освіти на уроках геометрії в 7-9 класах. Учнями розроблялися дизайн-проекти, які були пов’язані з використанням на практиці "золотого перерізу". Це дає змогу учням старших класів пов’язувати свої теоретичні знання з практикою в подальшому житті.

Item Type: Article
Subjects: N Fine Arts > NC Drawing Design Illustration
Q Science > QA Mathematics
Depositing User: Л.М. Веселовська
Date Deposited: 25 Nov 2008 11:01
Last Modified: 14 Aug 2015 16:01
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1547

Actions (login required)

View Item View Item