Семенець Л. М.
(2014)
Педагогічні умови формування професійно-педагогічної готовності до реалізації розвивальної функції навчання.
вісник черкаського університету серія педагогічні науки Науковий журнал (26).
С. 42–49.
Анотація
У статті проаналізовано тлумачення понять «умова», «педагогічні умови». Обгрунтовано особливості й взаємозв'язок структурних і функціональних компонентів педагогічної системи «викладач - студент», що забезпечує її цілісність. Представлено трирівневу структуру системи педагогічних умов формування професійної готовності майбутніх учителів до реалізації розвивальної функції навчання. Зроблено висновки щодо необхідності дотримання визначеної системи педагогічних умов професійно-педагогічної підготовки, що здійснюється з метою формування готовності майбутніх учителів до реалізації розвивальної функції навчання.
Actions (login required)
 |
Оглянути опис ресурсу |