Педагогічні умови формування професійно-педагогічної готовності до реалізації розвивальної функції навчання

Семенець Л. М. (2014) Педагогічні умови формування професійно-педагогічної готовності до реалізації розвивальної функції навчання. вісник черкаського університету серія педагогічні науки Науковий журнал (26). С. 42–49.

[img]
Preview
Текст
Download (693kB) | Preview

Анотація

У статті проаналізовано тлумачення понять «умова», «педагогічні умови». Обгрунтовано особливості й взаємозв'язок структурних і функціональних компонентів педагогічної системи «викладач - студент», що забезпечує її цілісність. Представлено трирівневу структуру системи педагогічних умов формування професійної готовності майбутніх учителів до реалізації розвивальної функції навчання. Зроблено висновки щодо необхідності дотримання визначеної системи педагогічних умов професійно-педагогічної підготовки, що здійснюється з метою формування готовності майбутніх учителів до реалізації розвивальної функції навчання.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: умова, педагогічні умови, компоненти, структура системи педагогічних умов, закономірності, дидактичні умови, розвивальна функція навчання
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Відділи: Фізико-математичний факультет > Кафедра фізики та методики її навчання
Користувач: Кафедра охорони праці та цивільної безпеки
Дата подачі: 06 Лют 2015 13:03
Оновлення: 06 Лют 2015 13:03
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/15470

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу