Педагогічні умови формування професійно-педагогічної готовності до реалізації розвивальної функції навчання

Семенець, Л. М. (2014) Педагогічні умови формування професійно-педагогічної готовності до реалізації розвивальної функції навчання. вісник черкаського університету серія педагогічні науки Науковий журнал (26). pp. 42-49.

[img]
Preview
Text
Download (693kB) | Preview

Abstract

У статті проаналізовано тлумачення понять «умова», «педагогічні умови». Обгрунтовано особливості й взаємозв'язок структурних і функціональних компонентів педагогічної системи «викладач - студент», що забезпечує її цілісність. Представлено трирівневу структуру системи педагогічних умов формування професійної готовності майбутніх учителів до реалізації розвивальної функції навчання. Зроблено висновки щодо необхідності дотримання визначеної системи педагогічних умов професійно-педагогічної підготовки, що здійснюється з метою формування готовності майбутніх учителів до реалізації розвивальної функції навчання.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: умова, педагогічні умови, компоненти, структура системи педагогічних умов, закономірності, дидактичні умови, розвивальна функція навчання
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education
Divisions: Faculty of Physics and Mathematics > Department of Physics and Labor Protection
Depositing User: Кафедра охорони праці та цивільної безпеки
Date Deposited: 06 Feb 2015 13:03
Last Modified: 06 Feb 2015 13:03
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/15470

Actions (login required)

View Item View Item