Модальність в дискурсі американської комерційної реклами та засоби її вираження

Романюк, С. К. (2010) Модальність в дискурсі американської комерційної реклами та засоби її вираження. Каразінські читання : Людина. Мова. Комунікація : матеріали IX міжнародної наук. конф., Харків : ХНУ імені В.Н.Каразіна.

[img]
Перегляд
Text
Download (142kB) | Перегляд
Тип елементу : Стаття
Теми: P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика
P Мова та література > PE Англійська мова
Підрозділи: Інститут іноземної філології > Кафедра англійської філології та перекладу
Користувач, що депонує: Dmytro D Y Bilinsky
Дата внесення: 18 Лют 2015 12:07
Останні зміни: 18 Лют 2015 12:07
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/15671

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу