Типи американської комерційної журнальної реклами за способом мовленнєвого впливу на адресата

Романюк, С. К. (2014) Типи американської комерційної журнальної реклами за способом мовленнєвого впливу на адресата. Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Серія “Філологічні науки”. – Луганськ : ЛНУ імені Тараса Шевченка.

[img]
Перегляд
Text
Download (305kB) | Перегляд
Тип елементу : Стаття
Теми: P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика
P Мова та література > PE Англійська мова
Підрозділи: Інститут іноземної філології > Кафедра англійської філології та перекладу
Користувач, що депонує: Dmytro D Y Bilinsky
Дата внесення: 18 Лют 2015 12:08
Останні зміни: 18 Лют 2015 12:08
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/15677

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу